Een nieuwe auto? KBC Brussels neemt de administratie over
Je hebt een nieuwe auto gekocht? Proficiat. Dan kijk je wellicht al uit naar de dag waarop je je fonkelnieuwe wagen kunt ophalen en je eerste rit maakt. Een mooi vooruitzicht is dat.
Jammer genoeg komt er bij de inschrijving van een nieuwe auto wel administratie kijken. En daar kruipt wat tijd in …
Maar, maak je hierover niet ongerust. Je KBC Brussels-tussenpersoon neemt deze rompslomp graag van je over! Dat maakt het wachten op je nieuwe auto al een stuk prettiger.
Met een volmacht geef je de administratieve taken aan je KBC Brussels-tussenpersoon
Optimaal verzekerd zijn voor je nieuwe auto? Dat kan met de autoverzekeringen van KBC Brussels.
Je KBC Brussels-tussenpersoon brengt je verzekeringen volledig in orde. Zo kun je zorgeloos de weg op. Door een eenvoudige volmacht te tekenen, kan je KBC Brussels-tussenpersoon ook alle administratie voor je nieuwe auto regelen. Zonder meerprijs. De beste service krijg je zo inbegrepen.
Wij regelen alle auto-administratie van A tot Z
Zodra de volmacht is getekend, gaat je KBC Brussels-tussenpersoon aan de slag. Hij contacteert je garagist en de Dienst Inschrijving Voertuigen. Je krijgt een duidelijk overzicht van de documenten die je ondertekend naar hem moet terugsturen. Een voorgefrankeerde envelop voegen we bij. Makkelijk toch?
Wat regelt je KBC Brussels-tussenpersoon?
- Hij vraagt het roze formulier op bij je garagist
- Hij laat je auto inschrijven
- Hij maakt je verzekeringspolis op
- Hij laat je nummerplaat bij je garage toekomen
- Hij voegt een Europees Aanrijdingsformulier en parkeerschijf toe aan je boorddocumenten
Auto geleverd, documenten klaar, sleutel in het contact … rijden maar
Je garagist belt je als je je nieuwe auto kunt ophalen. Gedaan met wachten! Je boorddocumenten liggen klaar. Rij maar tevreden de baan op, en... veel plezier met je nieuwe wagen!