Deze pagina is bedoeld voor professionals en tussenpersonen die optreden namens expats.Wil je een expatrekening op eigen naam openen bij KBC Brussels zonder tussenkomst van een tussenpersoon? Klik hier.
Documenten per mail sturen
Stuur ons de bewijsstukken per e-mail
- Duidelijke kopie van voor- en achterkant van identiteitskaart of paspoort
- Kopie van de Belgische arbeidsovereenkomst of attest van de werkgever
- Officieel bewijs van woonplaats in afwachting van de inschrijving van de expat op zijn adres (bv. energie- of telecomfactuur)
- Kopie van een huurcontract in België als dat er al is
- Als de kandidaat uit een niet-EU-land afkomstig is, voeg dan ook de nodige wettelijke documenten toe (werkvergunning bijlage 46 en visum).
Door te klikken op de onderstaande link maak je een e-mail aan. Voeg je bewijsstukken als afzonderlijke attachments toe en klik op verzenden.
Registratie van een corporate expat
Opent de e-mail niet? Stuur dan een e-mail met de nodige bewijsstukken en de voor- en achternaam van de kandidaat-expat in de onderwerpregel naar expat@kbcbrussels.be.
Een expat expert van KBC Brussels zal dan contact met je opnemen om je dossier af te ronden en te bevestigen dat alles in orde is. De kaarten van je kandidaat-expat liggen dan bij zijn aankomst in België klaar in zijn KBC-kantoor.
Wil je meerdere expats registreren?
Als je nog een andere expat wilt registreren, keer dan naar het registratieformulier terug en volg opnieuw dezelfde stappen.
Als je meer dan 3 expats wilt registreren, boek dan hieronder een telefonische afspraak. We bellen je dan op het gewenste tijdstip om je verder te helpen.
Nog vragen?
Stel ze aan een expatexpert van KBC Brussels Live!