Heb je een voorstel of een klacht? Wij helpen je graag
Je verwacht een uitstekende dienstverlening van ons. Gelijk heb je. We horen graag dat je tevreden bent, maar ook wanneer dat niet het geval is. Geef daarom je voorstellen of klachten zeker door. Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Waar kun je terecht je met je voorstel of klacht?
De medewerkers die het dichtst bij je staan zijn vaak het best geplaatst om je klacht op te lossen. Meld je voorstel of klacht met dit formulier of neem telefonisch contact op met je bankkantoor of verzekeringsagent. Zij helpen je graag verder.
Liever een persoonlijk gesprek?
Kun je met je klacht niet terecht in een van onze kantoren? Of ben je niet tevreden over de oplossing die ze je voorstelden? Het team van KBC-Klachtenmanagement staat voor je klaar.
Meld je klacht online. Dat is de snelste en eenvoudigste manier. We weten dan wie je bent en kunnen je melding beter behandelen.
- Je hebt een klacht voor jezelf
- Je hebt een klacht voor iemand anders
- Je hebt een klacht voor een zaak
Wanneer we denken dat je klacht meer tijd nodig heeft dan laten we je weten wie je klacht behandelt en binnen welke termijn je een antwoord kunt verwachten.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Dat kan telefonisch, in KBC Brussels Mobile, in KBC Brussels Touch of per briefwisseling zijn.
Geef je je klacht liever niet online door? Je kunt ons ook bereiken per brief of telefonisch:
KBC-Klachtenmanagement
Brusselsesteenweg 100
3000 Leuven
tel. 016 43 25 94
Deel enkel informatie mee die relevant is voor de behandeling van je klacht. Als je in je bericht bijzondere categorieën van persoonsgegevens in de zin van artikel 9 van de AVG vermeldt (zoals gegevens over gezondheid, politieke opvattingen, …), dan geef je door het versturen van die gegevens expliciete toestemming aan KBC, en meer specifiek aan de dienst Klachtenmanagement, om deze gegevens te verwerken voor de behandeling van je klacht. Lees meer over de verwerking van je persoonsgegevens.
Ben je niet tevreden met ons antwoord? Richt je dan tot de ombudsman van de verzekeringen of ombudsman in financiële geschillen. Dat zijn onpartijdige externe ombudsmannen. Ze werken gratis en in alle discretie.
Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
02 547 58 71
info@ombudsman-insurance.be
www.ombudsman-insurance.be
Ombudsman in financiële geschillen
Je kunt hier pas terecht als je klacht al door KBC-Klachtenmanagement werd behandeld en je niet tevreden bent met het antwoord of je hebt geen antwoord gekregen binnen de 30 dagen.
North Gate II
Koning AlbertII-laan 8, bus 2
1000 Brussel
02 545 77 70
ombudsman@ombudsfin.be
www.ombfin.be