Sms-diensten

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Péage of tol? Laat je niet verrassen!

Welke landen vragen tol en hoe betaal je die slimmer? Met dit overzicht bol je vlot voorbij ieder tolpoortje.
Péage of tol? Laat je niet verrassen!

Vragen over betalen in KBC Brussels Touch

Aanmelden op je pc lukt niet? Je kaartlezer doet niet wat je verwacht? Of je vindt een rekening niet terug?
Vragen over betalen in KBC Brussels Touch

Regelt je partner de bankzaken? Met KBC Brussels Mobile blijf je op de hoogte

Hoeveel staat er op jullie rekening? Hoeveel bedraagt jullie maandelijkse aflossing? Bekijk het in KBC Brussels Mobile.
Regelt je partner de bankzaken? Met KBC Brussels Mobile blijf je op de hoogte

Je rekening omschakelen?

Kies zelf de rekening die het beste bij je past. Je rekening omschakelen doe je gemakkelijk in KBC Brussels Mobile of KBC Brussels Touch.

Je rekening omschakelen?