Sms-diensten

c warning
Er liep iets mis. De pagina is tijdelijk onbeschikbaar.

Sms-diensten

1. Sms-dienst "Veilig kaartgebruik"

Kaart ingehouden

Als je KBC Brussels-Debetkaart, KBC Brussels-Kredietkaart of KBC Brussels-Prepaid Kaart wordt ingehouden door een KBC Brussels- of CBC-Matic-geldautomaat, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Zo kun je snel de nodige stappen ondernemen.

Pincode gekozen

Wanneer je via de KBC Brussels-Matic-geldautomaat voor de eerste keer een pincode kiest voor uw nieuwe betaalkaart, verwittigt KBC Brussels je met een sms dat een pincode werd gekozen. Koos je die pincode niet zelf? Blokkeer je kaart dan via Card Stop.

In- of uitschrijven? Stuur ons een chatbericht of telefoneer met KBC Brussels Live

2. Sms-dienst “Herinnering betalingen"

Verzekeringspolis

Wanneer je verzekeringspolis niet (volledig) betaald is 10 dagen na de vervaldag, brengt KBC Brussels je daarvan op de hoogte per sms. Wil je deze sms-dienst liever uitschakelen? Contacteer dan je KBC Brussels-kantoor of -verzekeringsagent

De verschillende sms-diensten worden automatisch verzonden en zijn gratis.

Starten met KBC Brussels Mobile

Beheer je rekeningen met je smartphone: eenvoudig, veilig en waar en wanneer je wilt.
Starten met KBC Brussels Mobile

Een rekening voor mijn kind? 5 redenen waarom.

We geven je 5 goede redenen waarom.
Een rekening voor mijn kind? 5 redenen waarom.

Betalen in Brussel

Ontvang, beheer en spendeer je geld op jouw manier. Van kaart tot app, van cash tot krediet.
Betalen in Brussel

Een overschrijving doen

Een bezoekje aan het kantoor, of gesukkel aan de automaat. Een overschrijving doe je voortaan via je smartphone.
Een overschrijving doen