Maak kennis met Kate

Maak kennis met Kate

Jouw digitale KBC-assistent Kate helpt je met je bankzaken en maakt je leven een stukje makkelijker. En als je daar niet zelf aan denkt, doet Kate dat in jouw plaats.

Heb je vragen over een krediet of belegging? Wil je een schadeaangifte doorgeven? Wil je weten hoe je kan besparen op je energiefactuur? Met al je besognes en wensen kun je terecht bij Kate. Jouw digitale KBC-assistent staat 24 uur per dag voor je klaar.
 

Artificiële intelligentie

Kate is een digitale assistent zoals Siri (Apple) en Alexa (Amazon). Dankzij de inzet van artificiële intelligentie leert Kate voortdurend bij en kan steeds accurater antwoorden op je vragen. Voor bepaalde zaken verbindt Kate je door met een collega van KBC Live, die je verder helpt.

Proactieve dienstverlening

Kate werkt ook proactief. Kate informeert je onder andere hoe je kan besparen op je verzekering of energiefactuur. Kortom, Kate beantwoordt je vragen nog voor je ze hebt gesteld. En het staat je vrij om al dan niet in te gaan op voorstellen en suggesties van Kate.

Privacy

Kate baseert zich op je gegevens om je te kunnen helpen. KBC verwerkt je persoonsgegevens op een wettelijke, correcte en transparante manier. Je vindt onze privacyverklaringen op www.kbc.be/privacy. Of je kunt ze opvragen bij je relatiebeheerder.

Menselijke én digitale service

Kate luidt een nieuw hoofdstuk in de digitalisering van de dienstverlening van KBC in. Digitale oplossingen verhogen onze efficiëntie en jouw gebruiksgemak. De menselijke factor, het contact met de KBC-relatiebeheerders, blijft gewaarborgd. KBC gelooft in phygital, de bundeling van physical én digital, van menselijke én digitale service.

Samengevat

Johan Thijs, CEO van KBC Groep, vat samen: “Kate analyseert wat je noden zijn en speelt daar proactief op in. Kate begeleidt jou wanneer je wilt overschrijven via je gsm. Ga je voor je beleggingen liever naar het bankkantoor, dan boekt Kate de afspraak in. Tickets kopen voor het openbaar vervoer of de poetsvrouw betalen doe je ook via Kate. Op basis van informatie die we van de klanten krijgen, bieden we steeds meer diensten op maat aan op KBC Mobile en KBC Touch. Bank- en verzekeringsdiensten, maar ook andere diensten die je het leven makkelijker maken en waar een betaling aan te pas komt.”

Ontdek hier nog meer over Kate: Bespaar tijd en geld met Kate in KBC Mobile